måndag 9 mars 2009

Kalas inställt och magsjuka

Våran fullspäckade helg med kalas både lördag och söndag blev inställt (eller uppskjutet).
Älskade sonen fyllde 4 år i lördags och den firade han med 39 graders feber och illamående. Han var glad ändå då han fick StarWars lego, och valar, delfiner och hajar som är hans stora passioner här i livet. Han kan mer än mig om StarWars och valar och hajar...märkligt :-)

Sen blev jag sjuk...igen. Så j-a trött på det här. Det som känns jobbigast är alla pengar jag förlorar om jag inte kan jobba. En enorm press. Men vad göra. Har feber och.....diarré. Usch, jag kan nästan inte ta det ordet i min mun. Tycker det är så fult, men det är ju så det heter. Hur som helst kan jag inte ens behålla vattnet som jag dricker och det är lite jobbigt. Detta är dag 3, så jag hoppas det är över snart...
Vill bli frisk NU.

4 kommentarer:

Z sa...

Jag håller på att bli frisk. Kommer jobba imorgon. Idag kan jag äta utan att få ont imagen, springa på toa eller bli illamående. Var tillochmed lite hungrig imorse.... Så nu har alla haft det och vi hoppas det inte kommer tillbaka på mycket länge! Krya på dig och hoppas vi ses i slutet av veckan.a

En helt vanlig man sa...

Nej...vem vill ta diarré i sin mun...

Det låter ju typ...skitäckligt!

Kikis andningshål sa...

Z: Vad skönt vännen. då finns det hopp :-)Men det verkade hänga i ganska länge?!
Hoppas verkligen vi ses i slutet på veckan.

EHVM: Hahahaha, eller hur! Skit äckligt verkligen. Liked your sms. Glad för din skull :-))))

mind on the run sa...

Hi hi! Tänkte att jag skulle mejla o fråga om adressen till din blogg sen du åkte men dagarna har rusat förbi. Tänkte till lite o kom faktiskt ihåg den! Nu kommer jag hänga med i vardagen lite bättre. Kul!

Trist med inställt kalas o sjukan. Hoppas ni kan ta igen det snart. Det lät som hajarna o dom andra djuren gick hem. Härligt!

Kram från Helena