torsdag 6 november 2008

Vad trött jag blir på mig själv...

Har det varit mycket så blir man lätt förvirrad. I alla fall jag. Glömmer det mesta och snurrar till allt. Så i eftermiddags rann det över. Stressade ut på jobb med tidsbrist redan från början, så står jag där och ska leka professionell...utan minneskort i kameran. Suck, vad trött jag blir. Så det var bara att hoppa in i bilen och köa fram och tillbaka till redaktionen för att hämta det j-a minneskortet. Sen hade jag typ 30 sekunder på mig att plåta. Jaja, har man inte alla hemma så blir det så där.
Tack och lov att det snart är helg.

3 kommentarer:

Z sa...

Det där är inte roligt! Jag har lyckats med det en gång. det var i Jordbro. Jag tror jag tog Jordbro t&R på runt 35 minuter. Då inräknat tiden det tog att springa in och hämta kortet... Men gud vad man skäller på sig själv där i bilen... :-)

Kikis andningshål sa...

Haha, det måste vara rekord. Tur att det inte var några poliser i krokarna ;-)

Anonym sa...

Jag har oxå råkat ut för detta när jag var i Tyresö. Jag tänkte ja ja, shit happens!s