torsdag 6 november 2008

Ibland är jag klok :-)

Idag har jag tagit ett klokt beslut. Jag har tackat nej till att gå upp i tid på jobbet, trots att vi ALLTID är i stort behov av pengar. Kände att jag skulle kunna pressa mig för hårt, och gör jag det vet jag hur det slutar...liggande i soffan stirrande i taket helt handlingsförlamad...Det är inget man vill. Så för en gångs skull var jag klok nog att förutse det och sätta in bromsen i tid. Nu känner jag mig mycket bättre av att ha fattat det beslutet :-)

4 kommentarer:

Z sa...

Bra gjort gumman!

Z sa...

Kan jag länka från min blogg till din föresten?

Anonym sa...

Jag vet inte hur man gör. Vi får klura ut det, för det vill jag kunna göra. Hur får jag dit din blogg på min sida förresten?

Nina sa...

Det låter som en smart plan. man ska ju räcka till för familjen oockså. Vad roligt att du börjat blogga!