fredag 19 december 2008

J-a f***ing CSN

Min man pluggar och har gjort det i två år. Tuffa jävla år rent ekonomiskt, men vi har ändå precis klarat oss. Han har nämligen fått ut liiite mer varje månad pga av barn-och ålderstillägg. Det har väl varit ca 1200 kronor i månaden, och för oss är det viktiga pengar.
Nu hade han fått ett mail av jävla fucking CSN att han inte skulle få det där tillägget, för han hade bara tjänat 126 000 kronor (!!!!!!!) Men va fan, är det inte när man har så låg inkomst man är i störst behov av extra lån????!!!!!
Fattar ingenting och blev så jävla upprörd att jag toksomnade på soffan (!!!)
Min kropp reagerar så numera. Vid extrem press, stress eller oro så stänger den av sig helt enkelt. Vet inte om det är oroande eller eller bra????!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kan ärligt och genuint säga att jag har en sådan avsky mot CSN, enbart problem och noll förståelse. Givetvis så behöver ni de extra pengarna,men vad gör man? CSN har makten...