fredag 19 december 2008

En kattunge eller en ara kanske???!!!!

Har nån rastlös frustration inom mig. Borde vara nöjd och tillfreds över allt jag har, men av nån anledning känns det som om det saknas nåt. Och jag vet inte vad. Jag grunnar och grunnar och helt plötsligt kan jag säga till D: "Du, ska vi riva ut hela köket under julledigheten?"
eller så kan det låta : "Åååå, ska vi inte skaffa en till katt. Eller varför inte en papegoja?"
Eller så sitter jag o desperatsurfar efter Sista Minuten resa, trots att jag vet att det inte kommer bli någon pga pengabrist och att vi redan planerat nyår här med vänner.
Så varför gör jag så här och varför känner jag så här? Börjar bli lite jobbigt att alltid längta efter något utan att veta VAD jag längtar efter..... :-(

Fortsättningföljer skulle jag tro....

Inga kommentarer: